Тарифи лоукостера Ryanair: пріоритетна посадка, багаж
Як йдеться у повідомленні на сайті avianews.com, найдешевший тариф Standart перейменували на Value. В рамках цього тарифу дозволено перевозити лише одну невелику сумку, що може поміститися під сидінням (точні габарити – до 40х25х20 см).
Тариф Plus перейменували на Regular. Він, як і раніше, включає пріоритетну посадку з вибором місця, а також дві одиниці ручної поклажі (одна невелика сумка і один багаж вагою не більше 10 кг). Разом з тим, в рамках цього тарифу більше не можна безкоштовно перевозити звичайний багаж вагою до 20 кг. Щодо тарифу Flexi Plus, то його назву скоротили до Plus. Раніше пасажири, які обирали цей тариф, могли змінити дату вильоту, пройти безкоштовну реєстрацію в аеропорту, швидко пройти контроль через fast track, одними з перших увійти на борт літака, вибрати будь-яке сидіння та взяти із собою дві ручні поклажі. Тепер у рамках цього тарифу дозволено перевозити лише одну маленьку ручну поклажу та до 20 кг звичайного багажу, а також безкоштовно пройти реєстрацію в аеропорту та вибрати одне із стандартних місць.
Зауважимо, що після нововведення вартість квитків у межах тарифів Regular та Plus не так суттєво відрізняється від вартості найдешевшого тарифу Value. Варто додати, що в Ryanair також вирішили надати своїм клієнтам можливість попереднього замовлення харчування під час перельоту, проте в асортимент входить лише кава, чай, вода та снеки. А щодо вартості пріоритетної посадки, то діапазон цін був змінений з 6-12 євро на 6-14 євро. змінили свою політику щодо перевезення багажу. Так, раніше в ціну найдешевшого квитка входило перевезення на борту однієї валізки вагою до 10 кг та розміром 55х40х20 см, а також однієї невеликої сумочки або рюкзачка розміром 35х20х20см. Після внесення змін восени 2018 року, найдешевший тариф передбачає перевезення лише маленької ручної поклажі розміром 40х20х25 см. Якщо ж пасажир хоче подорожувати з двома предметами ручної поклажі (великим та малим), то потрібно додатково придбати послугу пріоритетної посадки. Як пояснили тоді представники авіакомпаній, зміни ініціювали з метою зменшення кількості затримок рейсів - їх спричиняла велика кількість клієнтів з двома одиницями ручної поклажі.